Сергієнко Віра Василівна, керівник ШМО вчителів гуманітарно-естетичних дисциплін, вчитель світової літератури та російської мови, спеціаліст І кваліфікаційної категорії, старший учитель. Стаж роботи – 36 років. Освіта – вища, Ростовський педагогічний інститут ім. М. Горького, вчитель російської мови та літератури. КПК: 26.04. 2013 р., ЛОІППО. Тема: «Тестування як форма контролю знань і вмінь учнів з російської мови». Досягнення: ШАН (2010-2011 н.р. – І м. Печолат О.), 2012-2013 н.р. ; 2 призери ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з російської мови. | |
Давидюк Ольга Миколаївна, вчитель художньої культури та початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Стаж роботи – 26 років. Освіта – вища, Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка, вчитель початкових класів. КПК: 28. 01. 2011 р., ЛОІППО. Тема: «Використання особистісно орієнтованих та інтерактивних педагогічних технологій у викладанні предмета «Художня культура». Член обласної творчої групи вчителів –експериментаторів Всеукраїнського рівня. Нагородження: - Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України, 2009 р. - Почесною грамотою Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, 2007 р. - Почесною грамотою відділу освіти Слов’яносербської райдержадміністрації, 2007, 2008 Друк у періодичних виданнях: - з 2010року 7 друкованих методичних матеріалів у ВГ «Основа» та видавництві «Шкільний світ» Досягнення: * роботи, написані учнями під керівництвом вчителя в Шкільної академії наук: «Світові релігії» (2008), «Українська обрядова лялька» (2011) | |
Палагута Марина Іванівна, вчитель світової літератури та російської мови, спеціаліст І кваліфікаційна категорія. Стаж роботи – 25 років. Освіта – вища, Ворошиловградський педагогічний інститут ім.. Тараса Шевченка, вчитель російської мови та літератури. КПК: 27.01.2012 р. ЛОІППО. Тема: «Тестування як форма контролю знань та вмінь учнів з російської мови». Нагородження: *Почесна грамота Слов’яносербської РДА і районної ради, 2005 рік; * Грамота відділу освіти Слов’яносербської РДА , 2013 рік; Досягнення: *1 призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з російської мови; * 4 призери районних літературознавчих творчих конкурсів; * роботи, написані учнями під керівництвом вчителя в Шкільної академії наук: (2011 р.-ІІ м.Барматіна В., 2011 р., Кобзій К. – І м., Трапезнікова К. – 2013 р.). | |
Хожаїнова Олена Олександрівна, вчитель історії, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. Стаж роботи – 23 роки. Освіта – вища. Ворошиловградський педагогічний інститут ім.. Тараса Шевченка, вчитель історії та суспільствознавства. КПК: 21.03.2009 р. ЛОІППО. Тема: «Українська РСР за умов тоталітарного режиму». Досягнення: 2013 н.р. – ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з історії (І місце - Самосудова І. | |
Павленко Ірина Миколаївна, вчитель англійської мови, спеціаліст І кваліфікаційної категорії. Стаж роботи – 28 років. Освіта – вища. Луганський педагогічний університет імені Тараса Шевченка, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури. КПК: 22.11.2013 р. ЛОІППО. Тема: «Етапи навчання діалогічного мовлення». Досягнення: 2012-2013 н.р. – ІІ етап Все-українських олімпіад з анг-лійської мови ІІ місце –Зубова А | |
Сперелуп Єлизавета Володимирівна, вчитель мистецтва, спеціаліст, старший учитель. Стаж роботи – 22 роки. Освіта – неповна вища. КПК: 13.03.2013 р. ЛОІППО. Тема: «Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів, вимоги до його проведення». Досягнення: 49 переможців Всеукраїнських, обласних та районних конкурсів з образотворчого й декоративно-прикладного мистецтва (2008-2013 рр.). Нагородження: *Почесна грамота Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, 2005, 2006 рр. *Почесна грамота відділу освіти Слов’яносербської райдержадміністрації, 2009рік | |
Тітова Антоніна Вікторівна, вчитель української мови та літератури, спеціаліст. Стаж роботи – 8 років. Освіта – вища. Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. КПК: 07.11.2008. ЛОІППО. Тема: «Музей як осередок виховання демократичної громадянськості». Досягнення: 2013-2014 н.р. – ІV мовно-літературний конкурс учнівської й студентської молоді ім. Тараса Шевченка (ІІІ місце - Кулєшова Н.). | |
Камєнєва Оксана Олександрівна, вчитель української мови та літератури, спеціаліст. Стаж роботи – 5 років. Освіта – вища. Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, вчитель української мови та літератури. КПК: - Досягнення 2013-2014 н.р.: - ІV мовно-літературний конкурс учнівської й студентської молоді ім.. Тараса Шевченка (ІІ місце. Кравцова В.); - ХІІІ Міжнародний конкурс ім.. П. Яцика (І місце – Кравцова В.; ІІ місце – Пелих О.; ІІІ місце – Зубова А. | |
Лях Оксана Миколаївна, вчитель художньої культури, спеціаліст. Стаж роботи – 5 років. Освіта – вища. Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, вчитель української мови, літератури, зарубіжної літератури та світової художньої культури. КПК: - | |
Семенова Валентина Вадимівна, вчитель мистецтва, спеціаліст. Стаж роботи – 9 років. Освіта – вища. Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, вчитель початкових класів. КПК: - | |
Баценко Дмитро Леонідович, вчитель правознавства, спеціаліст. Стаж роботи – 1 рік. Освіта – вища. Фракійський університет ім.. Демокрита, кваліфікація - магістр з «Міжнародного права». КПК: - |
Проблемна тема МО вчителів гуманітарно-естетичних дисциплін:
№ | П.І.Б. вчителя | Методична тема |
1 | Сергієнко Віра Василівна | Особистісно-орієнтоване навчання на уроках світової літератури та російської мови. |
2 | Давидюк Ольга Миколаївна | Використання інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі з метою розвитку компетентностей учнів |
3 | Камєнєва Оксана Олександрівна | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. |
4 | Хожаїнова Олена Олександрівна | Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії. |
5 | Павленко Ірина Миколаївна | Формування і розвиток комунікативних навичок учнів на уроках англійської мови. |
6 | Тітова Антоніна Вікторівна | Формування мотивації навчальної діяльності на уроках української мови та літератури. |
7 | Палагута Марина Іванівна | Використання інтерактивних технологій з метою творчого розвитку учнів. |
8 | Сперелуп Єлизавета Володимирівна | Педагогічна підтримка як механізм формування і розвитку творчої обдарованості дитини. |
9 | Лях Оксана Миколаївна | Розвиток і практичне використання в навчальному процесі активних форм навчання: тренінгів, дискусій, дебатів. |
10 | Баценко Дмитро Леонідович | Використання інноваційних методів в навчанні та сучасних педагогічних технологій на уроках правознавства. |
11 | Семенова Валентина Вадимівна | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва. |
Круглий стіл | Дата | Відповідальні |
1. Орієнтація планування роботи МО на нові освітні стандарти, затвердження плану роботи | серпень 2013 р. | Вчителі МО |
2. Вивчення нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. | Вчителі МО | |
3. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо вивчення навчальних дисциплін у 2013-2014 н.р. | Голова МО | |
4. Аналіз участі учнів школи в ЗНО. | Голова МО | |
5. Ознайомлення вчителів з Положенням про атестацію. | Голова МО | |
6. Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості. | Голова МО | |
1. Упровадження нових технологій організації навчально-виховного процесу на уроках. Новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (5 клас). | жовтень 2013 р. | Голова МО |
2. Підготовка та проведення Дня слов’янської писемності. | Голова МО | |
3. Особистісно-орієнтована система навчання та її вплив на розвиток творчих здібностей дитини: система роботи з обдарованими дітьми, олімпіади, ШАН, конкурси. | Вчителі МО | |
4. Залучення учнів до роботи в ШАН. | Вчителі МО | |
1. Аналіз проведення і участі учнів у І-ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. | січень 2014 р. | Голова МО |
2. Аналіз результатів директорських контрольних робіт. | Вчителі МО | |
3. Сучасні освітні технології в навчальному процесі: метод проектів, інтерактивні технології, ігрові методи, образне мислення на уроках світової літератури. | Вчителі МО | |
4. Психолого-педагогічна підтримка обдарованої дитини. | Вчителі МО | |
5. Підготовка і проведення тижнів Рідної мови та Шевченківських свят. | Вчителі МО | |
1. Презентація досвіду вчителів, що атестуються. | березень 2014 р. | Голова МО |
2. Роль самоосвіти у підвищенні професійної майстерності та компетентності педагога. | Вчителі МО | |
3. Обговорення методики проведення уроку із застосуванням комп’ютерної техніки. | Вчителі МО | |
4. Психолого-педагогічні інновацій в роботі вчителя. | Вчителі МО | |
5. Траєкторія особистісного розвитку педагога: проектування і реалізація, вернісаж педагогічних ідей, моделювання та захист моделі уроку. | Вчителі МО | |
1. Результативність участі учнів і вчителів у роботі ШАН. | червень 2014 р. | Голова МО |
2.Проведення директорських контрольних робіт, їх аналіз. | Голова МО | |
3. Виконання учителями програм. Аналіз роботи вчителів за Новим Державним стандартом. | Голова МО | |
4. Підготовка учнів до ДПА. | Голова МО | |
5. Аналіз роботи МО, перспективне планування на наступний рік. | Голова МО |