Методичне об’єднання вчителів природничо–математичних дисциплін

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/смикова.jpg Смикова Олена Павлівна, керівник м /о, вчитель економіки, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи – 12 років.
Освіта – вища, Луганський державний педагогічний університет імені Т. Шевченка, вчитель трудового навчання та основ підприємництва.
Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Методика проведення інтерактивного уроку».
Нагородження:
* Почесна грамота Слов’яносербської райдержадміністрації і районної ради, 2013 рік.
Досягнення:
* 10 призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з фізики, економіки (за останні 5 років);
* роботи, написані учнями під керівництвом вчителя в Шкільної академії наук: навчально-дослідницький творчий проект «Енергозбереження» (2013 р.).
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Дегтярьова.jpg Дегтярьова Тетяна Іванівна, заступник директора з НВР, вчитель хімії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель–методист.
Стаж роботи – 27 років.
Освіта – вища, Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка, вчитель біології і хімії. Курси підвищення кваліфікації – 2009 рік з теми «Типи та причини виникнення конфліктів у закладах середньої освіти, їх профілактика».
Нагородження:
* Почесна грамота Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, 2009 рік;
* Почесна грамота Слов’яносербської райдержадміністрації і районної ради, 2002 рік;
* Грамота відділу освіти Слов’яносербської райдержадміністрації, 2010 рік;
Друк у періодичних виданнях:
- з 2010року 6 друкованих методичних матеріалів у ВГ «Основа» та видавництві «Шкільний світ»
Досягнення:
*8 призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з хімії (за останні 5 років);
* роботи, написані учнями під керівництвом вчителя в Шкільної академії наук: «Кристали» (2010), «Дорогоцінні камені», «Жирна, руда, пластична» (2011), «Якість питної води» (2013), «Що ми їмо» (2014)
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Литвинова.jpg Литвинова Ірина Миколаївна, вчитель математики, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи – 6 років.
Освіта – вища, Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, вчитель математики.
Курси підвищення кваліфікації – 2011 рік з теми «Використання інтерактивних технологій на уроках математики».
Досягнення:
* за останні 5 років має 5 призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з математики.
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Журавель.jpg Журавель Наталія Іванівна, вчитель біології, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи – 19 років.
Освіта – вища, Ворошиловградський державний педагогічний інститут, вчитель географії і біології.
Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Методика проведення інтерактивного уроку».
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Баценко.jpg Баценко Дмитро Леонідович, вчитель правознавства, спеціаліст.
Стаж роботи – 1 рік.
Освіта – вища, Фракійський університет імені Демокрита, спеціаліст з міжнародного права.
Курси підвищення кваліфікації –
Досягнення:
– 2 призери ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з фізичної культури
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Сперелуп.jpg Сперелуп Єлизавета Володимирівна, вчитель трудового навчання, 9 розряд, старший учитель.
Стаж роботи – 22 роки.
Освіта – неповна вища.
Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів, вимоги до його проведення».
Досягнення:
* 49 призових місць (4 обласні) в конкурсах декоративно – прикладного мистецтва. Нагородження:
* Почесна грамота Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, 2005 рік;
* Грамота відділу освіти Слов’яносербської райдержадміністрації, 2006 рік, 2009 рік;
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Семич.jpg Семич Юрій Миколайович, вчитель географії, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи – 30 років.
Освіта – вища, Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка, вчитель української мови та літератури, географії.
Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Інноваційні технології навчання географії»
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Гончарова.jpg Гончарова Христина Олександрівна, вчитель математики, спеціаліст.
Стаж роботи – 4 місяця.
Освіта – вища, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, вчитель математики
Методична тема, над якою працює методичне об’єднання:
«Підвищення ефективності навчально – виховного процесу на основі використання інноваційних технологій навчання та здійснення особистісно – зорієнтованого підходу»
Методична тема, над якою працюють вчителі об’єднання
Смикова О. П. Використання інформаційних технологій навчання на уроках
Дегтярьова Т. І. Формування стійкої внутрішньої мотивації учіння – запорука якісної успішності учнів.
Литвинова І. М. Використання інноваційних технологій на уроках математики
Журавель Н. І. Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення біології.
Баценко Д. Л. Використання інноваційних методів навчання та сучасних педагогічних технологій на уроках.
Сперелуп Є. В. Педагогічна підтримка як механізм формування і розвитку творчої обдарованості дитини.
Семич Ю. М. Формування екологічної свідомості учнів на уроках географії та в позаурочний час.
Шляхи реалізації методичної теми методичного об’єднання
Підготовчий етап * визначення напрямків роботи над проблемою темою; * створення творчих груп по роботі над проблемою темою; * створення банку інформації з проблемною темою; * науково-методична підготовка вчителів до роботи над проблемною темою; * визначення рівня готовності вчителів до роботи над проблемною темою.
Організаційно-методичний етап • *психолого-педагогічне та матеріально – технічне забезпечення навчально – виховного процесу; • *створення психолого-педагогічних та сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу вчителів; • *вибір доцільних форм організації та методів навчання; • * вивчення та використання передового педагогічного досвіду; • *самостійна робота по підвищенню рівня своєї теоретичної та практичної підготовки.
Системоутворюючий етап • *моніторинг ефективності впровадження інноваційних технологій та особистісно – зорієнтованого підходу; • *системний моніторинг загальноосвітніх компетенцій учнів, *створення банку позитивних здобутків учителя; * використання навчального матеріалу різного змісту, виду та форм; * поетапне впровадження інноваційних технологій навчання.
Коригуючий етап • *аналіз і корекція використання інноваційних технологій та здійснення особистісно – зорієнтованого підходу; • *узагальнення результатів роботи вчителів; • *проведення місячника педагогічної май­стерності,
Узагальнюючий етап *аналіз та оцінка результатів досвіду роботи вчителів над обраною темою; • *визначення досягнень та невирішених проблем у ре­алізації проблемної теми; • *обґрунтування обрання нової науково-методичної проблеми.
План роботи методичного об’єднання на 2013-2014 н. р.
№ п/п Тематика засідань методичного об’єднання Дата
І засідання серпень
1. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2012 – 2013 н.р. Обговорення плану роботи на поточний навчальний рік
2. Робота (аналіз, порівняння) з новим Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, навчальними програмами, підручниками для 5 класу
3. Вивчення основних положень нормативних і директивних документів про освіту, навчальні предмети
4. Розгляд календарно - тематичного планування учителів методичного об’єднання
5. Про адаптацію учнів 5 класу
6. Огляд новин фахової, методичної, психолого – педагогічної та науково – популярної літератури
7. Про організацію роботи з молодими вчителями
ІІ засідання жовтень
1. Про проведення місячника педагогічної майстерності вчителів природничо - математичних наук
2. Робота з обдарованими дітьми та підготовка їх до І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін
3. Про проведення шкільних предметних олімпіад
4. Про атестацію та курсову перепідготовку педагогічних працівників
5. Про здійснення міжпредметних зв’язків на уроках природничо – математичних наук
6. Про систему заходів із забезпечення успішності навчання
7. Самоосвітня діяльність учителів методичного об’єднання
ІІІ засідання січень
1. Аналіз результатів участі учнів у предметних олімпіадах І, ІІ турів та підготовка учнів до ІІІ туру Всеукраїнських предметних олімпіад
2. Залучення учнів до інтелектуальних предметних конкурсів : «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Геліантус», «Бобер»
3. Аналіз успішності учнів 5 – 11 класів з предметів природничо – математичих наук
4. Аналіз проведення місячника педагогічної майстерності вчителів природничо - математичних наук
5. Державна цільова соціальна Програма підвищення якості шкільної природничо – математичної освіти на період до 2015 року (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України 13.04.2011р. №561): аналіз роботи та перспектива на 2013–15рр
6. Аналіз результативності моніторингу якості загальної середньої освіти учнів 5, 10 класів.
7 Використання ІКТ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
ІV засідання березень
1. Творчий портрет учителя (звіт та розгляд матеріалів вчителів, які атестуються)
2. Про представлення досвіду вчителів школи на сторінках періодичних фахових видань
3. Вивчення нормативно – правової документації щодо проведення державної підсумкової атестації учнів 9, 11 класів та навчальної практики в 5-8, 10 класах
4. Про підготовку учнів 9 та 11 класів до ДПА, ЗНО
5. Про систематизацію, унаочнення дидактичного матеріалу
6 Інноваційні форми і методи роботи вчителя
V засідання травень
1. Про виконання програм з предметів природничо - математичних наук
2. Аналіз результативності річних адміністративних контрольних робіт учнів 5 – 11 класів з предметів природничо – математичих наук
3. Аналіз рівня навченості з предметів
4. Аналіз впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти в 5 класі
5. Про підсумки участі вчителів методичного об’єднання в загальношкільному конкурсі на кращу методичну розробку або мультимедійну презентацію
6. Розгляд навчальних програм та підручників для 6-го класу за новим Державним стандартом

Фотоальманах

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/1.jpg

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/2.jpg

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/3.jpg

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/4.jpg

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/5.jpg

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/6.jpg

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/7.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 383

Коментарi