Смикова Олена Павлівна, керівник м /о, вчитель економіки, спеціаліст І кваліфікаційної категорії. Стаж роботи – 12 років. Освіта – вища, Луганський державний педагогічний університет імені Т. Шевченка, вчитель трудового навчання та основ підприємництва. Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Методика проведення інтерактивного уроку». Нагородження: * Почесна грамота Слов’яносербської райдержадміністрації і районної ради, 2013 рік. Досягнення: * 10 призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з фізики, економіки (за останні 5 років); * роботи, написані учнями під керівництвом вчителя в Шкільної академії наук: навчально-дослідницький творчий проект «Енергозбереження» (2013 р.). | |
Дегтярьова Тетяна Іванівна, заступник директора з НВР, вчитель хімії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель–методист. Стаж роботи – 27 років. Освіта – вища, Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка, вчитель біології і хімії. Курси підвищення кваліфікації – 2009 рік з теми «Типи та причини виникнення конфліктів у закладах середньої освіти, їх профілактика». Нагородження: * Почесна грамота Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, 2009 рік; * Почесна грамота Слов’яносербської райдержадміністрації і районної ради, 2002 рік; * Грамота відділу освіти Слов’яносербської райдержадміністрації, 2010 рік; Друк у періодичних виданнях: - з 2010року 6 друкованих методичних матеріалів у ВГ «Основа» та видавництві «Шкільний світ» Досягнення: *8 призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з хімії (за останні 5 років); * роботи, написані учнями під керівництвом вчителя в Шкільної академії наук: «Кристали» (2010), «Дорогоцінні камені», «Жирна, руда, пластична» (2011), «Якість питної води» (2013), «Що ми їмо» (2014) | |
Литвинова Ірина Миколаївна, вчитель математики, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. Стаж роботи – 6 років. Освіта – вища, Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, вчитель математики. Курси підвищення кваліфікації – 2011 рік з теми «Використання інтерактивних технологій на уроках математики». Досягнення: * за останні 5 років має 5 призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з математики. | |
Журавель Наталія Іванівна, вчитель біології, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. Стаж роботи – 19 років. Освіта – вища, Ворошиловградський державний педагогічний інститут, вчитель географії і біології. Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Методика проведення інтерактивного уроку». | |
Баценко Дмитро Леонідович, вчитель правознавства, спеціаліст. Стаж роботи – 1 рік. Освіта – вища, Фракійський університет імені Демокрита, спеціаліст з міжнародного права. Курси підвищення кваліфікації – Досягнення: – 2 призери ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з фізичної культури | |
Сперелуп Єлизавета Володимирівна, вчитель трудового навчання, 9 розряд, старший учитель. Стаж роботи – 22 роки. Освіта – неповна вища. Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів, вимоги до його проведення». Досягнення: * 49 призових місць (4 обласні) в конкурсах декоративно – прикладного мистецтва. Нагородження: * Почесна грамота Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, 2005 рік; * Грамота відділу освіти Слов’яносербської райдержадміністрації, 2006 рік, 2009 рік; | |
Семич Юрій Миколайович, вчитель географії, спеціаліст І кваліфікаційної категорії. Стаж роботи – 30 років. Освіта – вища, Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка, вчитель української мови та літератури, географії. Курси підвищення кваліфікації – 2013 рік з теми «Інноваційні технології навчання географії» | |
Гончарова Христина Олександрівна, вчитель математики, спеціаліст. Стаж роботи – 4 місяця. Освіта – вища, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, вчитель математики |
Методична тема, над якою працює методичне об’єднання: «Підвищення ефективності навчально – виховного процесу на основі використання інноваційних технологій навчання та здійснення особистісно – зорієнтованого підходу» | |
Методична тема, над якою працюють вчителі об’єднання | |
Смикова О. П. | Використання інформаційних технологій навчання на уроках |
Дегтярьова Т. І. | Формування стійкої внутрішньої мотивації учіння – запорука якісної успішності учнів. |
Литвинова І. М. | Використання інноваційних технологій на уроках математики |
Журавель Н. І. | Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення біології. |
Баценко Д. Л. | Використання інноваційних методів навчання та сучасних педагогічних технологій на уроках. |
Сперелуп Є. В. | Педагогічна підтримка як механізм формування і розвитку творчої обдарованості дитини. |
Семич Ю. М. | Формування екологічної свідомості учнів на уроках географії та в позаурочний час. |
Підготовчий етап | * визначення напрямків роботи над проблемою темою; * створення творчих груп по роботі над проблемою темою; * створення банку інформації з проблемною темою; * науково-методична підготовка вчителів до роботи над проблемною темою; * визначення рівня готовності вчителів до роботи над проблемною темою. |
Організаційно-методичний етап | • *психолого-педагогічне та матеріально – технічне забезпечення навчально – виховного процесу; • *створення психолого-педагогічних та сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу вчителів; • *вибір доцільних форм організації та методів навчання; • * вивчення та використання передового педагогічного досвіду; • *самостійна робота по підвищенню рівня своєї теоретичної та практичної підготовки. |
Системоутворюючий етап | • *моніторинг ефективності впровадження інноваційних технологій та особистісно – зорієнтованого підходу; • *системний моніторинг загальноосвітніх компетенцій учнів, *створення банку позитивних здобутків учителя; * використання навчального матеріалу різного змісту, виду та форм; * поетапне впровадження інноваційних технологій навчання. |
Коригуючий етап | • *аналіз і корекція використання інноваційних технологій та здійснення особистісно – зорієнтованого підходу; • *узагальнення результатів роботи вчителів; • *проведення місячника педагогічної майстерності, |
Узагальнюючий етап | *аналіз та оцінка результатів досвіду роботи вчителів над обраною темою; • *визначення досягнень та невирішених проблем у реалізації проблемної теми; • *обґрунтування обрання нової науково-методичної проблеми. |
№ п/п | Тематика засідань методичного об’єднання | Дата |
І засідання | серпень | |
1. | Аналіз роботи методичного об’єднання за 2012 – 2013 н.р. Обговорення плану роботи на поточний навчальний рік | |
2. | Робота (аналіз, порівняння) з новим Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, навчальними програмами, підручниками для 5 класу | |
3. | Вивчення основних положень нормативних і директивних документів про освіту, навчальні предмети | |
4. | Розгляд календарно - тематичного планування учителів методичного об’єднання | |
5. | Про адаптацію учнів 5 класу | |
6. | Огляд новин фахової, методичної, психолого – педагогічної та науково – популярної літератури | |
7. | Про організацію роботи з молодими вчителями | |
ІІ засідання | жовтень | |
1. | Про проведення місячника педагогічної майстерності вчителів природничо - математичних наук | |
2. | Робота з обдарованими дітьми та підготовка їх до І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін | |
3. | Про проведення шкільних предметних олімпіад | |
4. | Про атестацію та курсову перепідготовку педагогічних працівників | |
5. | Про здійснення міжпредметних зв’язків на уроках природничо – математичних наук | |
6. | Про систему заходів із забезпечення успішності навчання | |
7. | Самоосвітня діяльність учителів методичного об’єднання | |
ІІІ засідання | січень | |
1. | Аналіз результатів участі учнів у предметних олімпіадах І, ІІ турів та підготовка учнів до ІІІ туру Всеукраїнських предметних олімпіад | |
2. | Залучення учнів до інтелектуальних предметних конкурсів : «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Геліантус», «Бобер» | |
3. | Аналіз успішності учнів 5 – 11 класів з предметів природничо – математичих наук | |
4. | Аналіз проведення місячника педагогічної майстерності вчителів природничо - математичних наук | |
5. | Державна цільова соціальна Програма підвищення якості шкільної природничо – математичної освіти на період до 2015 року (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України 13.04.2011р. №561): аналіз роботи та перспектива на 2013–15рр | |
6. | Аналіз результативності моніторингу якості загальної середньої освіти учнів 5, 10 класів. | |
7 | Використання ІКТ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. | |
ІV засідання | березень | |
1. | Творчий портрет учителя (звіт та розгляд матеріалів вчителів, які атестуються) | |
2. | Про представлення досвіду вчителів школи на сторінках періодичних фахових видань | |
3. | Вивчення нормативно – правової документації щодо проведення державної підсумкової атестації учнів 9, 11 класів та навчальної практики в 5-8, 10 класах | |
4. | Про підготовку учнів 9 та 11 класів до ДПА, ЗНО | |
5. | Про систематизацію, унаочнення дидактичного матеріалу | |
6 | Інноваційні форми і методи роботи вчителя | |
V засідання | травень | |
1. | Про виконання програм з предметів природничо - математичних наук | |
2. | Аналіз результативності річних адміністративних контрольних робіт учнів 5 – 11 класів з предметів природничо – математичих наук | |
3. | Аналіз рівня навченості з предметів | |
4. | Аналіз впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти в 5 класі | |
5. | Про підсумки участі вчителів методичного об’єднання в загальношкільному конкурсі на кращу методичну розробку або мультимедійну презентацію | |
6. | Розгляд навчальних програм та підручників для 6-го класу за новим Державним стандартом |