Одним з важливих завдань, які стоять перед школою є виховання у дітей інтересу і смаку до праці, до набуття знань і навичок в різних галузях. Шкільні гуртки покликані розвивати нахили учнів, удосконалювати, поглиблювати і розширювати знання школярів, прищеплювати їм практичні навички і уміння потрібні у житті.
Гурткова робота є важливою формою позакласної роботи в школі. При організації гурткової роботи намагаємось як найбільше наблизити її зміст до інтересів дітей, щоб вона давала дітям необхідні знання і навички, прищеплювала любов до праці, сприяла розвиткові їх здібностей.
Литвинова Ірина Миколаївна Керівник гуртка «Родина» Напрям гуртка – краєзнавство Мета і завдання гуртка: Одним з найважливіших завдань гуртка є збір місцевих краєзнавчих матеріалів для подальшого використання їх в навчально-виховній роботі в школі; створити умови для розкриття потенціалу здібних учнів, які мають нахил до творчої роботи та вивчення дисциплін гуманітарного профілю; залучити та зацікавити учнівську молодь перспективою досліджень рідного краю; ознайомити учнів з методами збору краєзнавчого матеріалу, виконання простих наукових досліджень; привернути увагу до проблеми малої історії, збереження пам’яток історії та культури, навчити цінувати історичні традиції свого народу; виховувати повагу до власної історії, любов до рідного краю. навчити дітей орієнтуватись у загально історичних процесах, зіставляти конкретну досліджувану подію чи явище у зв’язку з іншими, на основі набутих знань зіставляти факти, порівнювати та робити висновки; вивчення, дослідження та збір матеріалів про природу рідного краю, країни; про історичну минувшину та сьогодення; про видатних людей краю та культуру Луганщини. Прогнозований результат - очікується розвиток і зміцнення у дітей почуття любові до рідного краю; через знання з історії та культури рідного краю відбувається формування особистості патріота і громадянина своєї країни. Набуті знання з історії та культури рідного краю учні можуть застосувати на уроках історії, літератури, географії | |
Палагута Марина Іванівна Керівник театрального гуртка «Прем’єра». Напрям гуртка – художньо-естетичний. Мета і завдання гуртка:
– володіння дітьми практичними навичками гри на сцені , засвоєння основ акторської майстерності , сценічної мови , руху , гриму, музичного та художнього оформлення спектаклів . | |
Павленко Ірина Миколаївна Керівник гуртка «Дружина юних пожежників» Мета і завдання: - створення умов для організації діяльності школярів з вивчення правил пожежної безпеки, залучення їх до організації пропаганди безпечної поведінки серед учнів; - формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки; - формування духовної та психологічно зрілої особистості; - підготовка гуртківців до участі у туристичних походах зі спортивного пішохідного туризму. Прогнозований результат: - виховання особистості, яка здатна адекватно оцінювати обстановку при виникненні задимлення чи загорання, користуватися первинними засобами пожежегасіння, виконувати вимоги правил пожежної безпеки, проводити роз’яснювальну та профілактичну роботу серед молодших школярів. | |
Камєнєва Оксана Олександрівна Керівник гуртка «Золоте перо». Напрям гуртка – журналістика. Мета і завдання гуртка:
- створення шкільного періодичного видання з можливим його використанням у навчально-виховному процесі; засвоєння учнями теоретичних та практичних знань, умінь та навичок журналістської діяльності. | |
Семенова Валентина Вадимівна Керівник хореографічної студії «Парадіз». Мета і завдання: - сприяння творчому та духовному розвитку; - організація змістового дозвілля дітей; - пропаганда здорового способу життя; - залучення дітей та молоді до активної участі у культурному житті країни. Прогнозований результат – участь у концертах школи, міста та району; постановка хореографічних номерів. | |
Баценко Дмитро Леонідович Керівник гуртка «Блискавиця» Напрям гуртка – військово- патріотичне виховання. Мета і завдання гуртка: Набуття знань учнями про функції Збройних Сил України, їхні характерні особливості, засвоєння основ захисту Вітчизни, медико-санітарної підготовки, здійснення психологічної підготовки до захисту Вітчизни. Формування та удосконалення життєво-необхідних знань, умінь і навичок учнів щодо захисту Вітчизни і військово-патріотичного виховання. Підготовка учнів до захисту Вітчизни, професійної орієнтації молоді, служби у ЗСУ та інших військових формувань визначених чинним законодавства. Прогнозований результат - вивчити основні історичні етапи розвитку українського війська, військову підготовку де відпрацювали теоретичний та практичний матеріал по стройовій підготовці, з вогневої підготовки: заходи безпеки при поводженні із зброєю, вивчали будову, тактично-технічні дані, і основи стрільби, положення для стрільби, основи прицілювання з пневматичної гвинтівки. Прикладна фізична підготовка: визначення рівня фізичної підготовленості. Розучувати і тренування вправ на розвиток сили, швидкості, витривалості. Спортивні ігри. Тренуватись і вивчали прийоми і правила метання ручних гранат у окоп, визначення азимуту на місцевий предмет і відстань до нього. Відпрацювати навички надання першої медичної допомоги постраждалим. | |
Сперелуп Єлизавета Володимирівна Керівник гуртка «Палітра» Напрям гуртка – художній. Мета і завдання: - збагатити емоційно-естетичний досвід учнів під час практичної художньої діяльності; - формувати творчо-діяльнісні компетентності, здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності; - виховувати потребу в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні. Прогнозований результат – поповнити шкільний музей дитячої творчості живописними роботами гуртківців, створити композиції для участі в районних конкурсах малюнків, опанувати художньо-практичні уміння і навички. | |
Тітова Антоніна Вікторівна Керівник гуртка «Посвіт» Напрям гуртка – українознавчий Мета і завдання: - формування компетентностей - пізнавальної, практичної, творчої, соціальної, особистості в процесі проведення учнями пошуково-дослідницької роботи у галузі української фольклористики. Прогнозований результат – засвоєння початкових знань у галузі української фольклористики, збирацько-видавничої діяльності, набуття навичок грамотної роботи з фольклорним матеріалом, здобуття навичок щодо організації народознавчих музеїв, формування стійкого інтересу до народознавчої спадщини України. | |
Лях Оксана Миколаївна Керівник гуртка «Юні інспектори руху» Мета і завдання: - створення умов для організації діяльності школярів з вивчення правил руху, залучення їх до організації пропаганди безпечної руху на дорозі серед учнів; - формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я; - підготовка гуртківців до участі у районних заходах. Прогнозований результат: - вивчення правил дорожнього руху. | |
Саламанова Анжела Володимирівна Керівник гуртків «Вишиванка» та «Бісеринка» Напрям гуртків- вишивання, бісероплетіння. Мета і завдання: - виховувати в учнях почуття прекрасного; - ознайомлювати з бісероплетінням; - формувати творчі здібності. Прогнозований результат – створення композицій для шкільних виставок, для участі в районних виставках, конкурсах, набування досвіду, вмінь та навичок. | |
Шеленг Людмила Олександрівна Керівник гуртка «Рукавичка» Напрям гуртка – ляльковий театр. Мета і завдання: - створення умов для розвитку творчих здібностей учнів, формування моральних цінностей і орієнтирів особистості, забезпечення естетичного виховання; - поглиблювати знання учнів про види мистецтва; - формувати позитивне ставлення до мистецтва; - ознайомити зі специфікою лялькового театру. Прогнозований результат - володіння дітьми практичними навичками гри на сцені , засвоєння основ акторської майстерності , сценічної мови. |