ГУРТКОВА РОБОТА

Одним з важливих завдань, які стоять перед школою є виховання у дітей інтересу і смаку до праці, до набуття знань і навичок в різних галузях. Шкільні гуртки покликані розвивати нахили учнів, удосконалювати, поглиблювати і розширювати знання школярів, прищеплювати їм практичні навички і уміння потрібні у житті.

Гурткова робота є важливою формою позакласної роботи в школі. При організації гурткової роботи намагаємось як найбільше наблизити її зміст до інтересів дітей, щоб вона давала дітям необхідні знання і навички, прищеплювала любов до праці, сприяла розвиткові їх здібностей.

/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Литвинова.jpg Литвинова Ірина Миколаївна
Керівник гуртка «Родина»
Напрям гуртка – краєзнавство

Мета і завдання гуртка:
Одним з найважливіших завдань гуртка є збір місцевих краєзнавчих матеріалів для подальшого використання їх в навчально-виховній роботі в школі;
створити умови для розкриття потенціалу здібних учнів, які мають нахил до творчої роботи та вивчення дисциплін гуманітарного профілю;
залучити та зацікавити учнівську молодь перспективою досліджень рідного краю;
ознайомити учнів з методами збору краєзнавчого матеріалу, виконання простих наукових досліджень;
привернути увагу до проблеми малої історії, збереження пам’яток історії та культури, навчити цінувати історичні традиції свого народу;
виховувати повагу до власної історії, любов до рідного краю.
навчити дітей орієнтуватись у загально історичних процесах, зіставляти конкретну досліджувану подію чи явище у зв’язку з іншими, на основі набутих знань зіставляти факти, порівнювати та робити висновки;
вивчення, дослідження та збір матеріалів про природу рідного краю, країни; про історичну минувшину та сьогодення; про видатних людей краю та культуру Луганщини.

Прогнозований результат
- очікується розвиток і зміцнення у дітей почуття любові до рідного краю; через знання з історії та культури рідного краю відбувається формування особистості патріота і громадянина своєї країни. Набуті знання з історії та культури рідного краю учні можуть застосувати на уроках історії, літератури, географії
/Files/images/vchitelv_gumantarno-estetichnih_distsipln/Палагута.jpg Палагута Марина Іванівна
Керівник театрального гуртка «Прем’єра».
Напрям гуртка – художньо-естетичний.

Мета і завдання гуртка:
  • Розвивати інтерес до драматичного театру, допомогти дітям засвоїти принципи акторського аналізу драматичного твору ;
  • Познайомити учнів з особливостями різних театральних жанрів, творчістю видатних драматургів;
  • Розвивати у дітей здатність проявляти творчу ініціативу та вміння застосовувати отримані знання на практиці .
Прогнозований результат
– володіння дітьми практичними навичками гри на сцені , засвоєння основ акторської майстерності , сценічної мови , руху , гриму, музичного та художнього оформлення спектаклів .
/Files/images/vchitelv_gumantarno-estetichnih_distsipln/Павленко.jpg Павленко Ірина Миколаївна
Керівник гуртка «Дружина юних пожежників»

Мета і завдання:
- створення умов для організації діяльності школярів з вивчення правил пожежної безпеки, залучення їх до організації пропаганди безпечної поведінки серед учнів;
- формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки;
- формування духовної та психологічно зрілої особистості;
- підготовка гуртківців до участі у туристичних походах зі спортивного пішохідного туризму.

Прогнозований результат:
- виховання особистості, яка здатна адекватно оцінювати обстановку при виникненні задимлення чи загорання, користуватися первинними засобами пожежегасіння, виконувати вимоги правил пожежної безпеки, проводити роз’яснювальну та профілактичну роботу серед молодших школярів.
/Files/images/vchitelv_gumantarno-estetichnih_distsipln/Камєнєва.jpg Камєнєва Оксана Олександрівна
Керівник гуртка «Золоте перо».
Напрям гуртка – журналістика.

Мета і завдання гуртка:
  • Створити умови для оптимальної соціальної та творчої самореалізації особистості, інтелектуального самовдосконалення;
  • Формувати медіа культуру у профільній орієнтації учнів та стимулювати їх активність у пошуках професії;
  • Вивчити основи журналістської майстерності.
Прогнозований результат
- створення шкільного періодичного видання з можливим його використанням у навчально-виховному процесі; засвоєння учнями теоретичних та практичних знань, умінь та навичок журналістської діяльності.
/Files/images/vchitelv_gumantarno-estetichnih_distsipln/Семенова.jpg Семенова Валентина Вадимівна
Керівник хореографічної студії «Парадіз».

Мета і завдання:
- сприяння творчому та духовному розвитку;
- організація змістового дозвілля дітей;
- пропаганда здорового способу життя;
- залучення дітей та молоді до активної участі у культурному житті країни. Прогнозований результат
– участь у концертах школи, міста та району; постановка хореографічних номерів.
/Files/images/vchitel_prirodnicho__matematichnih_distsipln/Баценко.jpg Баценко Дмитро Леонідович
Керівник гуртка «Блискавиця»

Напрям гуртка – військово- патріотичне виховання.

Мета і завдання гуртка:
Набуття знань учнями про функції Збройних Сил України, їхні характерні особливості, засвоєння основ захисту Вітчизни, медико-санітарної підготовки, здійснення психологічної підготовки до захисту Вітчизни. Формування та удосконалення життєво-необхідних знань, умінь і навичок учнів щодо захисту Вітчизни і військово-патріотичного виховання. Підготовка учнів до захисту Вітчизни, професійної орієнтації молоді, служби у ЗСУ та інших військових формувань визначених чинним законодавства.

Прогнозований результат
- вивчити основні історичні етапи розвитку українського війська, військову підготовку де відпрацювали теоретичний та практичний матеріал по стройовій підготовці, з вогневої підготовки: заходи безпеки при поводженні із зброєю, вивчали будову, тактично-технічні дані, і основи стрільби, положення для стрільби, основи прицілювання з пневматичної гвинтівки. Прикладна фізична підготовка: визначення рівня фізичної підготовленості. Розучувати і тренування вправ на розвиток сили, швидкості, витривалості. Спортивні ігри. Тренуватись і вивчали прийоми і правила метання ручних гранат у окоп, визначення азимуту на місцевий предмет і відстань до нього. Відпрацювати навички надання першої медичної допомоги постраждалим.
/Files/images/gurtkova_robota/Сперелуп.JPGСперелуп Єлизавета Володимирівна

Керівник гуртка «Палітра»
Напрям гуртка – художній.

Мета і завдання:
- збагатити емоційно-естетичний досвід учнів під час практичної художньої діяльності;
- формувати творчо-діяльнісні компетентності, здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності;
- виховувати потребу в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні.

Прогнозований результат
– поповнити шкільний музей дитячої творчості живописними роботами гуртківців, створити композиції для участі в районних конкурсах малюнків, опанувати художньо-практичні уміння і навички.
/Files/images/gurtkova_robota/Тітова.JPGТітова Антоніна Вікторівна

Керівник гуртка «Посвіт»
Напрям гуртка – українознавчий

Мета і завдання:
- формування компетентностей
- пізнавальної, практичної, творчої, соціальної, особистості в процесі проведення учнями пошуково-дослідницької роботи у галузі української фольклористики.

Прогнозований результат
– засвоєння початкових знань у галузі української фольклористики, збирацько-видавничої діяльності, набуття навичок грамотної роботи з фольклорним матеріалом, здобуття навичок щодо організації народознавчих музеїв, формування стійкого інтересу до народознавчої спадщини України.
/Files/images/gurtkova_robota/Лях.JPGЛях Оксана Миколаївна

Керівник гуртка «Юні інспектори руху»

Мета і завдання:
- створення умов для організації діяльності школярів з вивчення правил руху, залучення їх до організації пропаганди безпечної руху на дорозі серед учнів;
- формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я;
- підготовка гуртківців до участі у районних заходах.

Прогнозований результат:
- вивчення правил дорожнього руху.
/Files/images/gurtkova_robota/Саламанова.jpgСаламанова Анжела Володимирівна

Керівник гуртків «Вишиванка» та «Бісеринка»
Напрям гуртків- вишивання, бісероплетіння.

Мета і завдання:
- виховувати в учнях почуття прекрасного;
- ознайомлювати з бісероплетінням;
- формувати творчі здібності.

Прогнозований результат
– створення композицій для шкільних виставок, для участі в районних виставках, конкурсах, набування досвіду, вмінь та навичок.
/Files/images/gurtkova_robota/Шеленг.jpgШеленг Людмила Олександрівна

Керівник гуртка «Рукавичка»
Напрям гуртка – ляльковий театр.

Мета і завдання:
- створення умов для розвитку творчих здібностей учнів, формування моральних цінностей і орієнтирів особистості, забезпечення естетичного виховання;
- поглиблювати знання учнів про види мистецтва;
- формувати позитивне ставлення до мистецтва;
- ознайомити зі специфікою лялькового театру.

Прогнозований результат
- володіння дітьми практичними навичками гри на сцені , засвоєння основ акторської майстерності , сценічної мови.
Кiлькiсть переглядiв: 1237

Коментарi