МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСОВОДІВ І КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

/Files/images/каменева.jpg




Керівник МО

Оксана Олександрівна Камєнєва,

заступник директора з виховної роботи









Виховна система роботи направлена на виховання підростаючого покоління на засадах трьох Л:

виховувати любов’ю,

виховувати людиною,

виховувати заради людей.


Методична тема:
«Підвищення ефективності роботи класних керівників шляхом індивідуального підходу до кожного вихованця з метою розвитку його творчого потенціалу».


Шляхи розв’язання проблеми:

- через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;

- через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;

- шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.


ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ:

«Співпраця школи і родини у формуванні соціальної, громадської активності творчого потенціалу учнівської молоді»


Завдання МО:

- Організація інформаційно-методичної допомоги класним керівникам.

- Активне включення класних керівників в науково-методичну, інноваційну, дослідно-педагогічну діяльність.

- Створення інформаційно-педагогічного банку особистих досягнень, популяризація особистого досвіду.

- Розвиток інформаційної культури педагогів та використання інформаційних технологій у виховній роботі.


До складу МО входять класоводи початкових класів та класні керівники 5-11 класів.

/Files/images/класні керівники.jpg

СПИСОК ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
№ п\п Прізвище ім’я по батькові класного керівника Клас Методична тема класних керівників Виховний проект класних керівників
1. Кобзій Ольга Анатоліївна 1 Формування згуртованого дитячого колективу, де кожен учень-творча особистість. «Я і моя родина»
2. Михайліченко Олена Олександрівна 2 Формування духовності, виховування поваги до Батьківщини, народу, сприйняття розвитку дитини через спілкування батьків та учнів. «Зернятко»
3. Шеленг Людмила Олександрівна 3 Формування освіченої творчої особистості. «Сім’я»
4. Лях Оксана Миколаївна 4 Формування особистості та розвиток духовного потенціалу молодших школярів. «Добро невід’ємно пов’язане з красою»
5. Сергієнко Віра Василівна 5 Формування активно-творчої особистості, розвиток пізнавальної активності учнів. «Я-громадянин України»
6. Хожаїнова Олена Олександрівна 6 Виховання національної свідомості, любові до своєї мови, історії та культури. «Моя країна-Україна»
7. Палагута Марина Іванівна 7 Формування духовно-збагаченої, культурної людини» «Берегиня»
8. Павленко Ірина Миколаївна 8 Формування в підлітків духовності нації, її ідейно-морального, емоційно-естетичного, художньо-творчого потенціалів. «Золоте зерно душі»
9. Литвинова Ірина Миколаївна 9 Виховання соціально-активної, високоморальної, фізично розвинутої особистості. «Духовність. Здоров’я. Родина. Культура.»
10. Тітова Антоніна Вікторівна 10 Особистісно-орієнтоване виховання із використанням інноваційних технологій, форм та методів виховної діяльності. «Я-ми-родина-Україна»
11. Баценко Дмитро Леонідович 11 Розвиток особистості, її морального, естетичного, творчого потенціалу на засадах національних звичаїв, історії, духовності. «Моя країна-Україна»


Вчитель – це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, мати почуття поваги до самого себе!


Обов'язки класного керівника:

Класний керівник як адміністративна особа зобов'язаний: • організовувати навчально-виховний процес у класі; • залучати учнів до систематичної діяльності в класному й загальношкільному колективі, а також налаштовувати стосунки з іншими колективами; • вивчати вихованців та умови їхнього життя; • фіксувати відхилення в розвитку й поведінці учнів, у складних випадках інформувати адміністрацію; • надавати допомогу вихованцям у вирішенні життєвих проблем; • сприяти соціальному й правовому захисту дитини; • вести документацію, що відображає перебіг і результативність виховної роботи, контролювати ведення учнями щоденників; • залучати до виховної діяльності вчителів – предметників, батьків; • постійно підвищувати рівень своєї кваліфікації з питань педагогіки.

Золоті правила класного керівника:

1. Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.

2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.

3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.

4. Учитель має бути веселим, жартівливим.

5. Учитель повинен раціонально використовувати свій час.

6. Учитель має бути доброзичливим.

7. Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.

8. Гасло вчителя: «Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням».

9. Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.

10. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.

11. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.

12. Учителю слід любити й захищати дитину, поважати почуття.

13. Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.


Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.


Кiлькiсть переглядiв: 553

Коментарi